hallo allemaal ik wil me ff voor stellen en wat over me zelf vertelen in het kort ik ben tamara 29 jaar samend wonend met de vader van mijn 1e kind ricardo 6jaar ik heb me hier aan gemeld omdat er wel leuke en minder leuke onderwerpen zijn waar van ik kan leren en met de mensen kan delen we willen graag een 2e kind maar het zit niet allemaal zo mee januari 2008 was het zover ik was zwanger helemaal in de wolken en tegen iedereen vertelen want dacht er niet bij na dat ook iets mis kan gaan en indd met 6 weken kreeg ik helder rood bloeding helemaal in paniek ziekenhuis geweest en indd ik had een spontane arbortus ok gehuild gepraat uit eindelijk het een plaatsje gegeven jullie aug 2008 borsten pijn raar gevoel over tijd naar huisarts gegaan test gedaan ik was weer zwanger maar niet blij en waarom niet bang zijn dat het weer mis zo gaan en indd met 6 weken weer weer een spontande arbortus maar deze keer had ik flinke buikpijn erbij en werd steeds niet goed nu ben ik weer 5 dagen overtijd gevoelige borsten maar durf niet naar huis arts te gaan omdat ik weer bang ben als ik zwanger ben dat het weer mis zal gaan .gr tamara
Allereerst welkom! Jeetje wat een ellende kan me voorstellen dat je nu een beetje bang bent hoor! Ik hoop voor je dat het nu goed gaat als je zwanger blijkt te wezen!suc6 Groetjes Bizzy