Ik ben Marscha ben net 20 en ben 9 maanden terug onverwachts zwanger geworden van een wolk van een dochtertje! ben aankomende donderdag uitgerekend, zit nu tegen het einde aan en met de benodigde zwangerschaps-kwaaltjes hoop ik dat ze er snel aankomt! Kan niet wachten tot ik mn roze pamperkont kan knuffelen! Liefs Marscha!
welkom hier! wij wilde het wel weten, en waren helemaal gelukkig met ons meisje op komst,bij een eventuele 2e willen we het weer weten. goede bevallling toegewenst
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met de laatste loodjes en met de bevalling. Wij wilde het geslacht wel graag weten en een paar mensen weten het ook wat het gaat worden. Liefs wolly
Welkom! Wij wilden het geslacht graag weten. Ik heb ja gestemd want we wilden het eigenlijk geheim houden, maar dat is ons (mij ) niet gelukt! Groetjes, Emma
Haha ik herken het! Ik kan dat ook niet geheim houden dus heb het ook maar niet geprobeert! Nu weet dus iedereen wat het wordt en zelfs al hoe het heet! Want dat stond eigenlijk al vast voor een meisje, als het een jongetje was geworden hadden we er eentje moeten verzinnen en dan had niemand het geweten.
Hoi welkom hier en succes met de laatste loodjes! Hier niks gestemd, want mijn optie zat er niet tussen. Wij wisten nl niet wat het zou worden. Kun je je ook niet verspreken.
wauw lijkt me lastig met het kopen van kleertjes! Alles is wit, roze of blauw... Maar ieder zn eigen keus! Mijn moeder wilde het ook niet weten toen ze zwanger was van mij en mn broer. liefs
Haha, er was toen ook nog groen/oranje/crème. Kon voor beiden. en ik had niet veel gehaald want je krijgt genoeg in je kraamtijd en daarna kun je toch gericht halen?
Das idd waar! Ik heb echt teveel spullen Al die snoezige kleertjes, vooral als je weet dat je een meisje krijgt. Dan wil je al inkopen doen voor als ze 3 jaar is! Plofjurkjes enzo