weer een nieuwe "mama to be..."!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door duveltje, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Hallo allemaal,

Sinds een dag of twee neus ik op dit forum rond, en heb al vele tips gezien! Vooral bij het ' domme vragen' topic bij 'zwanger worden'! :D

Ik ben Masha en 32 jaar. Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, maar tot op heden :( Maar we blijven hopen en proberen!

Wat ik het moeilijkste vind is het wachten na je eisprong! Zeker als ik ga proberen mijn lichaam te begrijpen....Ieder kriebeltje en krabbeltje lijkt wel wat te betekenen! Begrijpen jullie je lichaam op die momenten nog? :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

3. bianca77

bianca77 Lid

6 nov 2008
    46
    0
    0
    kraamverzorgende
    west nederland
    hallo!

welkom op het forum! :D
    lastig he dat wachten ...
    en je lichaam leren begrijpen is vaak nog veel lastiger. gelukkig staan er hier veel tips en ervaringen, misschien heb je daar iets aan?

succes met zwanger worden!

groetjes bianca

4. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hallo en welkom

Veel succes gewenst met het zwanger worden. Hopelijk mag het nu vlug raak zijn voor jullie

Je lichaam moet er inderdaad aan wennen. Niet altijd even gemakkelijk, dan ben je een paar dagen later ongesteld, krijg je weer hoop.
    Echt niet zo leuk!

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

6. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Hai,

Leuk jullie reacties! Ik heb inderdaad al veel handige do's and dont's gezien. Toch blijft het denk ik voor een groot deel geluk hebben...
    Ik vind het vooral fijn dat je hier op het forum echt lekker even je hart kunt luchten. Mijn lieve vrienden en familie, en vooral mijn lief natuurlijk, kunnen veel hebben, maar met mijn onzekerheden -vooral in de twee beruchte weken wachten :) - val ik ze liever niet lastig. Dan kan ik namelijk echt aan bijna niets anders meer denken. Mijn werk is dan gelukkig een goede afleiding!
    Pfoe, moeilijk af en toe! Ik ga nu die twee weken weer in!

Liefs

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    welkom op het forum !

veel kletsplezier!

liefs, sannniee!