Hallo allemaal Ik ben Margha en ben sinds juni getrouwd en in juli gestopt met de pil, mijn man en ik vonden het nu wel tijd worden en hopen binnenkort zwanger te zijn. groetjes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en veel plezier op het forum Alsnog een late proficiat met jullie huwelijk Hopelijk mag je vlug zwanger zijn
Dank jullie wel. Wolly, Aichaaaa en Thomie gefeiciteerd met jullie zwangerschap. en alle andere meiden succes ik hoop dat jullie snel zwanger zijn. Groetjes
hoi hoi waterlelie ik lees dat je nog nooi uit jezelf ongesteld bent geworden dat is vervelend, hoe kan dat? hopelijk komt het snel goed en ben je snel zwanger. Groetjes
He Margha, is ook heel gek hoor. Bij mij heeft er nog nooit een eicel ontwikkeld..dus ook nooit een eisprong. Ze blijven bij mij allemaal klein. Door middel van hormonen prikken heb ik er nu in totaal 4 gehad. Is niet veel maar het is een begin. We blijven volhouden
hoi waterlelie81 heel veel succes met de behandeling ik hoop dat de hormoon behandeling succes heeft en je gauw zwanger bent.