wou me ffe voorstellen. terug zwanger worden na dochter van 4, lijkt niet echt evident. eind mei bleek ik zwanger maar na hevige pijn in onderbuik en echo bleek het om een buiten baarmoederlijke zwschap te gaan, waarna de re eileider verwijderd werd. begin oktober terug zwanger, bleek het om een vroeg miskraam te gaan. zijn er nog meiden die zoiets meegemaakt hebben ,zou me plezier doen om er met jullie over te kunnen babbelen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. In het topic miskramen daar zou je meiden kunnen vinden die het ook hebben meegmaakt. Hopelijk als je weer zwanger bent dat het dan goed mag gaan. Liefs wolly
hoi hoi, ook welkom! zag je pb staan bedoel je mij of me man? mijn man kan niks meer zeg maar.. snik snik en ik ben voor de rest ik weet ook gezond verklaart. heb een dikke half jaar geleden een hsg gehad dus met vloeistof van binnnen en zag er allemaal goed uit. ben getest op ziektes ook niks! dus ja waar ligt het dan aan? maar we gaan verder.. hopelijk is het deze ronde raak...