Hallo allemaal.. ik ben Deborah.. ik ben 16 jaartjes jong.. ik kom uit de provincie zeeland en plaatsje Hulst.. Ik ben ongeplant zwanger geraakt en heb de keuze gemaakt om het te houden.. omdat wij ( ik en de vader) het risico hadden genomen dus moet je ook de gevolgen dragen ( dit is wel erg samen gevat maar is 1 van de redenen) Ik ben al 21 weken zwanger ongeveer.. en ik vind het allemaal best wel spannend maarjah als je verder nog vragen hebt lees ik eht wel he.. groetjes xxxjes deborah
hallo joNgE MaMa, wat vervelend voor jullie dat jullie straks op zo'n jonge leeftijd al veel verantwoording hebben, kun je niet meer alleen doen waar je zin in heb. maar echt goed dat jullie er wel voor gaan!! gaan jullie trouwen? succes ermee. carla 2028
voor carla 2028 Ik ben nou nog niet van plan om te trouwen misschien op latere leeftijd.. maar ik ben in ieder geval heel blij dat ik nog gewoon contact heb met de vader en dat hij zijn verantwoordelijkheid wil nemen.. maar hopelijk komt het allemaal goed.. ben misschien wel jong maar als het kind maar een goeie mama heeft he.. groetjes xxx
Hoi hoi, Mijn nichtje was 15 toen ze zwanger raakte en 16 toen ze haar dochter kreeg en dat gaat ook hartstikke goed. Knap van je dat je de keus hebt gemaakt om je baby'tje te houden. Geniet van je zwangerschap!! Maar dat zal wel goed komen denk ik! groetjes van Mara