Ook ik wil me voorstellen, mijn naam is Vlinder en ik ben nieuw op dit forum. Na 13 maanden oefenen ben ik nu 5 maanden zwanger en geniet er met volle teugen van. Natuurlijk ben ook ik erg onzeker maar je kan er niks op uit oefenen, behalve goed eten, drinken, niet roken en voldoende rust nemen. Mijn vriend en ik gaan dit jaar trouwen dus het wordt voor ons een super jaar, sta ik in mijn jurk met een buik van 6 maanden, ach is hij of zij er al helemaal bij. Iedereen die zwanger wil worden, veel succes en iedereen die zwanger is, ga lekker genieten. Groetjes Vlinder
Welkom op het forum, Vlinder! Geweldig dat je met bolle buik gaat trouwen. Leek mij ook geweldig! (gaat helaas niet meer lukken, wij trouwen vandaag over een maand, en wij zijn nog aan het oefenen )
Ik voel me super, pijnlijke borsten en misselijk zijn en af en toe wat krampjes is het enige dus mag niet klagen.
Hallo, welkom! Ik neem aan dat die 5 maanden 5 weken moeten zijn? Hihi! In ieder geval gefeliciteerd!
Ja dat klopt vandaag 5 weken haha, ik wou dat het al 5 maanden was. Ben zo onzeker terwijl er geen aanleiding voor is. Elke keer denk ik zal het wel goed gaan en durf ik er nog niet zo van te genieten. Ben wel heel blij en dacht voordat ik zwanger werd, als ik maar eenmaal zwanger ben dan komt alles goed. Nu ben ik zwanger en vind ik het doodeng. Volgens mij hebben er wel meer last van.