hoi hoi ook ik ben net nieuw hier,ik ben 35 jaar jong en trotse mama van 2 zoons van 10 en 8 jaar. nu heb ik iets waar ik best wel mee zit ik heb voor 2 weken geleden onveilige sex gehad,ook gebruik ik al 4 maand geen pil meer.nu had ik afg woensdag bruin,dus oud,bloed verlies,stelde echt niets voor,het is nu al helemaal weg,terwijl ik bij een normale periode toch wel 5 dagen ongi ben,en dan ook echt ongi! kan het zijn dat ik zwanger ben?en wanneer zou ik dit kunnen testen? ik merk wel dat mijn buik iets is opgezet,en draaierig,en bij mijn tepels zitten wel tig kleine bultjes,iets wat ik niet eerder heb gehad. en iets wat gespannen borsten!nu zou je denken dat ik toch wel ervaring heb na 2 kinderen,maar deze ervaring is echt nieuw voor mij! ik hoop antwoorden te kunnen krijgen
Het zou idd kunnen maar alleen een test kan dit uitwijzen. Je kunt testen op de dag dat je normaal ongesteld zou worden.
hoi hoi ja en ik weet dus niet wanneer ik normaal ongi zou moeten worden ik heb al ruim een week last van zeurdige gevoel en dan vooral linksonder,en onder de navel,ik ga komende week dan idd maar es testen,maar lijkt me toch sterk hoor, dat van afg woensdag stelde niets voor maar,was echt bruinachtige bloed en gisterenmi wast alweer weg,pfff die onzekerheid hahaha bedankt voor je antwoord!
Hallo, Volgens de calculator moet ik nog 12 dagen wachten tot ik kan testen dat ik zwanger ben.Maar ik voel me al 2 dagen zo misselijk . Jeetje zal ik het zijn of niet...Ik hoop het zo dat ik zwanger ben.
Hoi welkom Spannend hoor, kan mss een innestelling geweest zijn? Lastig dat je niet weet wanneer je ongesteld zou moeten worden. Ben benieuwd naar je test
Misschien kan jij mijn helpen? Ik ben de 25 dec voor het laast geweest... Weet jij waneer ik het eigelijk moet worden? Ik heb een regelmatige ongesteldheid. Groetjes sarina
hoi hoi heb net een testje gedaan vd kruidvat,en er kwam een heel licht kruisje in beeld,ik ben dus denk ik toch zwanger,ik doe komend weekend nog een test en dan neem ik aan dat de streep duidelijker moet zijn heb wel vlinders nu in buik!!!!en verklaard mijn klachten hahahah[/img]