Heej, Ik zal ook maar eens wat schrijven. Ik ben ongeveer 3 maandjes geleden naar de gynacoloog gegeaan. Alles uitgelegt, en we zijn gaan kijken in mijn agenda hoe mijn cyclus verliep/verloopt. Dit zag er niet goed uit omdat ik elke maand anderhalve week later ongesteld werd. Daarop zijn ze een onderzoek gaan starten. Ik moest elke drie dagen langskomen om een inwendige echo te laten doen, om zo te bepalen waneer in een eisprong had, zodat mijn vriend en ik konden gaan klussen. Na 5 weken zijn we hier echter mee gestopt, omdat die inwendige echo`s mij veel pijn deden. De laatste keer dat ik was geweest was 14 oktober. Het enige wat ze me meegaf was dat ik terug moest naar mijn gewicht dat ik woog voordat ik aan de pil ging. Dat was toen ik 14 was, ik ben nu bijna 19. Sinds toen heb ik een keer een ongesteldheid overgeslagen, en steeds veel te laat, en heel heftig. Afgelopen ongesteldheid was ik maar 3dagen overtijd EN Ik heb 2 januarie een positive OVULATIETEST gehad. Wat echt geweldig is, omdat dat betekent dat ik een eisprong heb! En dan moet je binnen 24tot36 uur seksen omdat je dan dus op z`n vruchtbaarst bent. Dat hebben we dus ook gedaan Het slechte nieuws daarvan is dat ik nu dus weer zoveel hoop heb dat het nu eindelijk eens raak moet zijn enzo. Echt verschrikkelijk. Aan een kant is het zo fijn om te dromen en fantaseren over een baby, rondjes te lopen in de aanstaande babykamer, te neuzen in de doos met mijn oude babykleertjes enzo. Maar het geeft me weer zoveel hoop, wat goed voelt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik ben zo bang om ongesteld te worden, en me dan weer zoooo fucked-up te voelen. Dusja. Ik ben nu bezig met de uitzetlijst.. die opzich nog best meevalt, omdat we al de duurste dingen hebben, zoals de babykamer, kinderwagen, maxi-cosi en box enzo. Maar ja... We willen het zo graag, het MOET nu gewoon een keer zo zijn! Verder slaap ik nog steeds heel erg slecht, maar ja, ik wil gewoon geen pilletjes daarvoor. Ik kan gewoon echt niet meer wachtten tot ik de zwangerschapstest kan gaan doen. Ik merk geen kwaaltjes ofzo, alleen 3/4 keer echt heel erg misselijk, maar nog geen pijn gehad aan m`n borsten/tepels of whatever. Vrijdag of zaterdag moet ik ongesteld worden, en als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik testen.. En de zaterdag daarop (de24ste) ben ik jarig, dus ik hoop op een leuk verjaardagskado Ik kan dus écht niet wachtten! Jullie horen het nog wel! Ik wilde dit eigenlijk alleen maar even kwijt Xxx Denise
Hoi meid! Jeetje, heftig zeg... Maar in ieder geval goed nieuws dat je op zijn minst een eisprong hebt gehad! Nu maar hopen dat het raak was...
Heej, Ik ben nu nog niet ongesteld,ben nu 1 dag overtijd. Mijn borsten doen echt megapijn, ze gloeien zegmaar, en soms een beetje jeuken. Heb een beetje hoofdpijn, en oh my god ik lust geen chokolade meer! Mijn nummer 1 verslaving lust ik niet meer! En ik ben een beetje misselijk en duizelig. Zou ik dan toch zwanger zijn, of zie ik dingen? Ik hou jullie op de hoogte! Xxx Denise
Hmmm vreemd idd... Nou ik hoop voor je dat het echt symptomen zijn! Het komt ook wel eens voor dat je lichaam je voor de gek houdt, zeker als je er op zit te wachten dat je zwanger wordt... Maar voor hetzelfde geld ben je gewoon al zwanger!
Heej, Ik heb net getest en hij was negatief.. Dus woensdag nog eens testen, want misschien is het nu nog te vroeg. Ben nu 3 dagen overtijd. Xxx Denise