Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Babelientje, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babelientje

Babelientje Nieuw lid

24 jan 2009
    1
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo allemaal,

In april ben ik 30 jaar geworden en dat vonden wij een mooi moment om met de pil te stoppen.

Sindsdien probeer ik nog steeds zwanger te worden. Je hoort altijd de mooie verhalen van vrouwen die meteen zwanger zijn geworden.
    Maar als je zelf zwanger wilt worden, dan komen de echte verhalen. Dan blijkt dat het helemaal niet zo eenvoudig is.

Na zoveel maanden proberen ben ik nu begonnen met temperaturen en dan wil ik ook de ovulatietest gaan gebruiken. Je moet toch wat moeite doen om zwanger te worden.

Een vriendin van mij probeert ook zwanger te worden en wij zijn tot de volgende conclusie gekomen:
    Het is helemaal niet leuk om zwanger te worden.

Veel liefs Renate

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom. Het is pas leuk als je een positieve test in handen hebt volgens mij. En daarna is het pas weer leuk als de kleine er is. Maar volgens mijn vriendinnen, zus en schoonzus wel alle moeite waard!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Welkom hier!
    Proberen zwanger te raken kost soms een hoop gestress. Hoop echt dat ook jullie snel een positieve test in handen hebben!

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Welkom hier, ik hoop dat het toch snel raak mag zijn voor jullie (en je vriendin natuurlijk) succes;)

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi Renate,
    welkom hier! Er komt vast een dag waarop je een positieve test in handen hebt! Heel veel succes en ik hoop voor je dat dat moment heeeel dichtbij komt!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

Deel Deze Pagina