Hallo allemaal, In april ben ik 30 jaar geworden en dat vonden wij een mooi moment om met de pil te stoppen. Sindsdien probeer ik nog steeds zwanger te worden. Je hoort altijd de mooie verhalen van vrouwen die meteen zwanger zijn geworden. Maar als je zelf zwanger wilt worden, dan komen de echte verhalen. Dan blijkt dat het helemaal niet zo eenvoudig is. Na zoveel maanden proberen ben ik nu begonnen met temperaturen en dan wil ik ook de ovulatietest gaan gebruiken. Je moet toch wat moeite doen om zwanger te worden. Een vriendin van mij probeert ook zwanger te worden en wij zijn tot de volgende conclusie gekomen: Het is helemaal niet leuk om zwanger te worden. Veel liefs Renate
Welkom. Het is pas leuk als je een positieve test in handen hebt volgens mij. En daarna is het pas weer leuk als de kleine er is. Maar volgens mijn vriendinnen, zus en schoonzus wel alle moeite waard!
Welkom hier! Proberen zwanger te raken kost soms een hoop gestress. Hoop echt dat ook jullie snel een positieve test in handen hebben!
Hoi Renate, welkom hier! Er komt vast een dag waarop je een positieve test in handen hebt! Heel veel succes en ik hoop voor je dat dat moment heeeel dichtbij komt!