Goeienavond dames, Ik kom me ook maar even netjes voorstellen. Ik ben net 26 jaar en 31 december was de laatste dag van mijn menstruatie 'met pil'. Daarna meteen maar aan de slag gegaan, maar afgelopen zondag weer ongesteld geworden. Is dus wel meteen weer op gang gekomen (na 11 jaar) en dat is ook wat waard! . Op naar ronde 2, ik hou jullie op de hoogte en geniet, lees en soms leef intussen mee met de rest van jullie. Succes, sterkte en heel veel geluk en hoop allemaal! Groetjes, Gwen
hoi gwen! Welkom hier en succes maar vooral veel plezier met t zwanger worden hou ons idd op de hoogte, gezellig! Groetjes iris
Hoi Gwen, Welkom op de site! Lekker dat je meteen weer regelmatig ongesteld werd! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Heel veel succes en plezier toegewenst!
Heey hoi Welkom, ik ben ook net nieuw en nog alles aan het uitvogelen... Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan! Gemma
Bedankt allemaal! Zo voelt iemand zich in elk geval snel thuis Ik ga zeker nog meer rondkijken, maar nu moet ik helaas nog even met mijn neus in de boeken. Ik zal waarschijnlijk wel wat meer van me laten horen als de studie-perikelen eindelijk achter de rug zijn. Heel veel succes jullie ook allemaal! Groetjes, Gwen
Hallo Gwen Welkom op de site. Fijn dat je wel weer vlot ongesteld geworden bent. Ik hoop dat je lichaam niet al te lang nodig heeft om te ontpillen. Spannend he om er zo mee bezig te zijn. Nou meid ik hoop dat het snel raak is. Groetjes esmeralda
Hallo Gwen en welkom hier, ik ben ook nieuw! Ik wens je heeel veel succes met het zwanger worden! Groetjes Mathilde.