Hallo, ik wil me even voorstellen...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Linda1979, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik was gisteren zo'n anderhalve week over tijd en had last van de bekende dingen: moe, zere borsten, een opgezette buik en buikkrampen en misselijkheid. Maar omdat ik ook al een darmprobleempjesgeschiedenis had weet ik het eerst daaraan.

Gisteren vol enorme bibbers een test gedaan. Die was heel vaag positief. Mijn man zag het streepje eerst niet eens, en dus dacht ik dat ik het me inbeeldde. Toen nog een andere test gedaan en die had een heeeeeel duidelijk kruis: IK BEN ZWANGER! :D :D :D

Juist als je alle temperatuurdingen, eisprongen en dergelijke niet meer bijhoudt word je zwanger. Terwijl ik dat daarvoor wel heel lang gedaan heb.

Vraagje: Kennen jullie dat: ik voel me raar en vervelend en zo, maar ik vind het zo onwerkelijk. Hoe weet ik nou of het goed zit? Alleen door die twee staafjes? Ik geloof het gewoon nog niet. Hoe houden jullie die spanning vol? Ik durf het ook nog aan niemand te vertellen, voor het geval het misgaat.
    Heb pas op 20 feb een afspraak bij de verloskundige, ook meteen voor de echo. Moet nog zo lang wachten!

Groetjes,
    en hoop hier wat 'lotgenootjes' te spreken :) ,

Linda

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom, en gefeliciteerd met de zwangerschap.
    Ik kan helaas geen antwoord op je vraag geven.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Welkom! en ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik vond het bij Fenna ook zo ontzettend spannend. Juist door die spanning hebben wij het eigenlijk ontzettend snel aan iedereen verteld. :)

Maar, genoeg lotgenootjes hier!

5. Mimi25

Mimi25 Actief lid

2 jan 2009
    290
    0
    16
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. margie

margie Nieuw lid

26 jan 2009
    2
    0
    0
    nazareth
    Hallo,

als je misselijk bent is dit meestal een goed teken want het zwangerschapshormoon dat je aanmaakt is hier verantwoordelijk voor.
    Dus hoe misselijker, hoe beter ...

succes, Margie

7. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D En ik voelde me in het begin precies hetzelfde hoor, hahaha! Dat heeft geduurd tot de eerste 12 weken om waren, toen kon ik er eindelijk echt van genieten. :)

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina