Even voorstellen Nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Noor26, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor26

Noor26 Nieuw lid

2 aug 2006
    4
    0
    0
    Tilburg
    Hoi,

Ik ben Noor 26 jaar woon in Tilburg samen met mijn vriend.
    We zijn vanaf maart dit jaar bezig om zwanger te worden, ik begin er steeds meer van te balen elke maand als die ongesteldheid er weer aan komt. we zijn nog niet zo lang bezig maar het voelt alsof we al zeker een jaar bezig zijn.

Vandaag weer ongesteld geworden (althans dat denk ik) kan misschien ook een innestelingsbloeding zijn, ik was dus aan het zoeken naar informatie over zo'n bloeding. ik moet eigelijk pas zaterdag (over 3 dagen) ongesteld worden ben het vandaag geworden ben NOOIT te vroeg altijd op de uitgerekende dag en vanmiddag kwam ik dus thuis en toen zat er wat bloed in mijn slipje.....snap er helemaal niks van!

Noor

2. patrien

patrien Niet meer actief

welkom hier en wie weet........

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Welkom!! En hou je ons op de hoogte ??

Kus Toys

4. Noor26

Noor26 Nieuw lid

2 aug 2006
    4
    0
    0
    Tilburg
    Hoi,

Thanx, ja ik zal jullie op de hoogte houden pffff zit er effe door heen nu, ik had deze maand echt het vermoeden dat het wel eens raak kon zijn, maar het ziet er naar uit dat ik vandaag gewoon mijn ongi heb gehad.

Hoe lang zijn jullie al bezig?

Noor

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en succes :D

6. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    [​IMG] en succes

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hay noor

afwachten maar
    ik ben sinds eind mei bezig

8. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Succes Noor ik hoop dat het jullie snel lukt om zwanger te worden!
    Ik was zelf al 15 weken zwanger toen ik er uberhaupt achter kwam dat ik zwanger was en als ik dan zulk soort berichten lees van mensen die zo lang bezig zijn met proberen zwanger te worden dan voel ik me soms net een beetje schuldig! :oops:

9. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Noor,
    Wlkom en veel succes!

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Welkom erbij, Noor en hopelijk ben je zwanger.

11. Niet meer actief

Welkom en ik duim voor jullie

12. Happy1

Happy1 Actief lid

2 aug 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Welkom op dit verslavend forum.hihi
    Hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn.
    Succes ermee!

Liefs Happy :)

13. Noor26

Noor26 Nieuw lid

2 aug 2006
    4
    0
    0
    Tilburg
    Hoi,

Dankjewel allemaal!, je hoeft je cht niet schuldig te voelen hoor je moet juist blij zijn dat het zo snel raak was bij jullie. Ik snap het wel dat je dat denkt maar ben gewoon lekker gelukkig met deze zwangerschap en geniet er van!

Hellaas ben ik gisteren toch ongi geworden, dus op voor de volgende ronde, zie er steeds meer tegen op elke keer. Het is zo moeilijk als je zo graag iets wil en het dan niet meteen lukt...

Noor

14. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo Noor,

Ik was zelf nog maar net 2 maand gestopt met de pil en toen was het al raak. Ik denk dat het bij een ieder verschilt. Wij waren er ook niet echt mee bezig wij hadden zoiets van nou ja als het zover is dan is het zover en anders wachten we nog!! Maar ik wens jullie heel veel suc6.

Dikke kus Fennita

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey noor,
    bij iedereen is het verschillend hoe lang ze erover doen om zwanger te worden. mijn vriendin deed er 3 maanden over en 2 andere vriendinnen waren na de 1ste keer al zwanger. ik ben zelf nu pas 2 maanden bezig dus ben zelf ook heel benieuwd en heb net als jou ook al last gehad van die teleurstelling van het ongesteld worden als je ECHT denkt dat je het bent :) veel succes in elk geval !

16. Noor26

Noor26 Nieuw lid

2 aug 2006
    4
    0
    0
    Tilburg
    Fennita wij hebben dat ook dat we het van zelf wel zien we waren er niet echt mee bezig maar hoelanger het duurt hoe meer je er mee bezig bent.
    Ik probeer er elke keer weer afstand van te nemen maar het lukt me niet, moet dat echt wel gaan doen hoor anders maak ik me zelf helemaal gek en dat is niet de bedoeling.

Kim, bij mij zitten er ook vriendinnen bij die in 1x zwanger waren maar ook waar het wa langer bij heeft geduurt. Het is toch even afwachten allemaal zoals ik hierboven al zeg probeer ik er elke keer afstand van te nemen maar het lukt me niet. Jij ook heel veel sucses dat het maar snel mag lukken bij ons allemaal!

Noor

17. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Jammer Noor, hopelijk ben je de volgende keer wel zwanger! ;)

18. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Noor,
    Welkom en succes!
    groetjes Patricia

19. Niet meer actief

Hoi Noor

Welkom en heel veel succes
    Dat het maar snel mag gebeuren.

Ik en mijn man zijn al ruim anderhalf jaar bezig en deze maand voor het eerst dacht ik echt dat het raak was. Maar helaas vanochtend ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde en heel veel klussen maar. Ook geen vervelende bezigheid ;)

Liefs,
    Gerrina

20. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom en succes

Deel Deze Pagina