Even Voorstellen !

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hallo Allemaal !

Ik ben Zoé 19 jr 21juni1989, Ik ben een student met daarnaast een bijbaan. Ik studeer toerisme om stewardess/grondstewardess te worden.
    Me opleiding die zit er bijna op ! En dan heb ik me diploma en kan ik aan het werk als ik wil. Ik woon samen met me vriend in Rottedam.
    Ik wil dus zoals je ziet jong moeder worden. Maar uiteindelijk is het wel goed uitgepakt want nu kan ik verzekeren dat ik 20 jr ben als ik moet bevallen want ik word over 4 maanden alweer 20 en dat vindt ik voormezelf een prachtige leeftijd. Ik loop zo ongeveer 2 jr als het niet meer is met me kinderwens. Nooit in gang gezet toen want ik was gewoon niet stabiel ! En nu hebben we samen besloten NA EEN JR om er toch voor te gaan :D

Mijn vriend en ik hebben dus vorig jr besloten om samen zwanger te worden. Er zit een heel verhaal aan vast ik zal het zo kort mogelijk maken zodat ook jullie weten hoe het zit !

April 2008 had ik voor het eerst prikpil gehaald en daarna nooit meer omdat we toch voor een kleine wilden gaan. Nou zoals je misschien kan raden januari nog steeds geen ongi ! Heb PROVERA gekrgen en ik kreeg een bloeding !Maar dat kwam dus door de pillen. Nu was het afwachten of ik in feb uit mezelf ging menstrueren !
    En dat is gebeurd 4 Februari ben ik zelf gaan menstrueren 5 dagen met super veel mensruatiepijn het was precies zoals me menstruatie altijd was. En ik had altijd regelmaat voor de prikpil !

En dus word het OFFICIEEL onze eerste rondee ! Ik zit nu in me vruchtbare dagen dus dat word flink klussen haha :D

Nou dat was dus zo mijn verhaaltje en ik hoop dat ik het super naar mn zin zal krijgen hierr.. :D

Groetjes

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum :D

3. Miracle89

Miracle89 Actief lid