hallo ik ben esther (24)ik heb besloten samen met mijn vriend michel(32) , om maandag mijn spiraaltje er uit te gaan halen om samen aan onze kinderwens te gaan bouwen. Ik vind het heel erg spannend ondanks we alle bij uit een voerige relatie al kinderen hebben ik heb 2 kinderen quinten 4 jaar en hailey 2 jaar hij heeft een dochtertje chelsey 5 jaar komt om de 2 weken logeren. dit was bij mijn totaal ongepland maar dat kwam door complicaties en verkeerde anticonceptie waar mijn lichaam niet op reageerde des ondanks ben ik natuurlijk hele maal gek op mijn kinderen , Alleen word dit toch anders nu doen we het echt samen. En we hebben het ook bij de kinderen voor gelegd ook al zijn ze nog klein de reacties waren erig grappig want quinten zei meteen oke doe mijn maar een meisje dan hihi of hij fietjes ging bestellen dus volgens mijn vatte ze het niet hoop dat het strakjes allemaal goed gaat samen en dat het lekker opgroeit met zijn alle. Michel werkt over dag en ik ben thuis bij de kinderen en als het nodig is werk ik bij enanders blijf ik thuis voor de kinderen. We hebben een hond en een kat. en verders zou ik even niet weten wat ik zo nog moet vertellen als jullie iets willen weten vraag maar raak. groetjes esther