Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mmmaaike, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmmaaike

mmmaaike Nieuw lid

8 mrt 2009
    2
    0
    0
    Hallo mede lotgenoten!

Ik ben nieuw vandaag. Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en kan het nog steeds niet echt geloven! Volgens de info ben ik nu 5 weken zwanger; heel pril dus nog. Ik vind het vooral heel erg eng allemaal. Zo bang dat het misgaat! In mijn familie komen veel miskramen voor dus ik kan er helemaal nog niet van genieten! Heb verder ook wat krampjes en pijn in mn borsten! En ben een beetje somber ook! Hebben jullie dat nou ook (of gehad?).

Verder heb ik altijd gerookt. Ik heb de afgelopen dagen al flink geminderd maar wel steeds een sigaret of 4 gerookt. En daar voel ik me ontzettend rot over want ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet goed is....
    Net mijn laatste pakje in de prullenbak gegooid. Maakt me allemaal wel gestresst. Herkent iemand dit? Ik weet dat mensen je met de nek aankijken als je rookt en ik wil het ook helemaal niet! Maar het is niet niks om van de ene op de andere dag te stoppen met alles (biefstuk eten, roken, alcohol).
    Hoop dat jullie me misschien begrijpen, of in ieder de rokers onder ons..

Veel succes met jullie zwanger zijn en hoop jullie nog veel te spreken hier. Is wel fijn om alle dingen die je voelt en ervaart met anderen te delen!

Liefs Maaike

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Enne...ik begrijp het wel hoor. Ik rook ook en weet dat ik eigelijk zou moeten stoppen, maar dat valt nog niet mee.

4. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    welkom :D

Deel Deze Pagina