ik weet niet meer wat ik er mee moet ja afwachten, moet dinsdag naar de huisarts toe Ik ben 4 jan. voor t laatst ongesteld geweest dat is precies 11 weken geleden en nergens een ongesteldheid te bekkenen vanmorgen weer getest en nog steeds negatief heb sinds een week nu last van mijn tepels en de gehele tijd af en toe al buikpijn gehad mijn lichaam zegt ja en testen nee hebben meer mensen hier ervaring mee ?
Wat rot die onzekerheid! al zo lang overtijd en nog geen positieve test. heel veel succes dinsdag bij de huisarts, mocht je toch wel zwanger wezen ! zelf heb ik er geen ervaring mee, ja toen ik aan het ontpillen was ben ik 96 dagen niet ongi geweest. toen werd ik ook gek hoor. Veel succes dinsdag. Knufff
Ik heb ook een keer 3maanden geen en mijn lichaam gaf echt aan van wel, mijn borsten wat misselijk.. Had ook weet ik hoeveel testen er tegen aan gegooit alles was negatief , de dokter zei dat ik verschijnlijk schijnzwanger zou zijn, dus dat je zover gelooft dat je zwanger bent onbewust dat je al die symtonen gaat krijgen..
nee heb hem vorig jaar in de zomer 2 maand gebruikt maar kan er niet tegen dus ben gestopt toen in augustus en verder altijd cond. geen hormonenspul
Ik heb exact het zelfde aklleen ben ik op 31 dec gestopt met de pil en heb ik 6 jan de onttrekkingbloeding gehad.... Mijn lichaam heeft mij ook in de maling proberen te nemen en ik ga binnenkort ook terug naar de ha. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik hou je topic in de gaten want we zitten ongeveer in het zelfde schuitje
hoi meiden ik ben dus echt nooit overtijd ja misschien 1 dag nu ben ik 9 dagen overtijd en heb 3 testen gedaan alle 3 negatief, van de week contact gehad met de ha en die vertelde me dat ik 22 maart (vandaag dus) nogmaals moest testen als de test negatief is moet ik morgen langskomen, nou net getest en test is weer negatief helaas morgen dus naar de ha allemaal succes groet monique
Ik was ook nooit over tijd, altijd met de klok qua ongesteld worden. Totdat ik hoopte op een klein wondertje. Sindsdien ben ik niet meer regelmatig, mijn lijf neemt me zo nu en dan echt in de maling. Maar elf weken lang? Nee dat zou een zaak voor de huisarts zijn, veel sterkte meid!
dat heb ik ook ik heb genoeg symtonen en voel me ook helemaal niet lekker mijn testen zeggen ook nee zelfs een bloed test, ik ben bij de huisarts geweest maar die weet het ook niet meer nu moet ik nog 3 weken wachten en kijken of ik ongi was anders moet ik weer terug naar de huisarts
het wachten duurt dan inderdaad lang het is inet of je hebt besloten om graag kinderen te willen krijgen. dat ineens je hormonen zeggen nu gaan we e eens lekker mee spelen ongie uitstellen tekens geven van zwangerschap enz. nou zullen we elkaar maar wat op de hoogte houden ... kun je er gerust even over praten nou succes en we horen..
weet je wat het wel bij mij is ik heb me er nu wel bij neergelegd en wil ook wel heel graag ongesteld wordne nu dan weet ik waar ik aan toe ben dus het is niet dat ik graag wil dat het uitblijft ik heb wel continu buikpijn en vreemde stoelgang hoe zit dat bij jullie
Hey ik herken dit ook, maar ik ben eind november gestopt met de pil en begin december voor het laatst ongi geweest. Sindsdien aan het wachten op de duivels en al vele negatieve testen verder. Bij mij is het denk ik het ontpillen, maar je lichaam kan je inderdaad echt voor de gek houden. Succes bij de huisarts anna! Groetjes
Nou ik heb dus in januari de nuvaring aan de kant gegooid en onttrekkingsbloeding gehad en vervolgens 23 dagen later echt ongie geworden zeg maar en nou weer van 23 dagen uitgaande ben ik dus 10 dagen overtijd en heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest en die was negatief... Ik wacht nog tot woensdag op me ongie en anders bel ik de huisarts voor een bloedtest o.i.d. Ik heb niet veel symptomen, alleen pijnlijke tepels en blauwe aders op mijn borsten en af en toe vlagen van misselijkheid! Liefs
hallo iedereen nou ik ben naar dokter geweest en hij heeft een echo gemaakt op de echo was te zien dat mijn menstruatie er aan zat te komen ik moet over zes weken weer komen en dan kijken hoe het is anders vervolgt er bloedonderzoek en kijken wat er aan de hand is dus ik wacht nu af op mn duveltsjes succes iedereen
ik heb ook negatief getest na een uur ofzo kwam dr een streepie bij die breder was dan t ander maar ik test vrijdag gewoon weer. en dan zal ik even zien of het posi is.. ik lees ook van heelw at meiden dat ze pas laat posi testen. volgens mij is t beter dat bij jou die ongi dr aan komt, die onzekerheid is ook niet fijn meis, en hopen dat het daarna snelraak is voor je dikke knuffell
nee dat is ook niet fijn ik denk gewoon zoiezo dat het veel vaker voorkomt dan je denkt dat een oongesteld heid door gewicht of stress ofandere oorzaken toch een tijd kan uitblijven .... het voordeel van dat je weer ongesteld wordt weet je toch even weer dat je lichaam werkt nou sterkte en succes
Ben ook van de week naar de HA geweest in verband met uitblijvende menstruatie. Ik mag morgen al weer testen. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben moet ik terug komen. @Anna22. Ik heb ook last van andere stoelgang en buikpijn. Al enkele weken rommelende darmen. Altijd regelmatige cyclus. Nu niet... irritant
Ben ook van de week naar de HA geweest in verband met uitblijvende menstruatie. Ik mag morgen al weer testen. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben moet ik terug komen. @Anna22. Ik heb ook last van andere stoelgang en buikpijn. Al enkele weken rommelende darmen. Altijd regelmatige cyclus. Nu niet... irritant
nou ben woensdag naar huisarts geweest en zo die al zei dat mn menstruatie elk moment kan komen er is nog helemaal niks en ook geen tekenen van mensstruatie raar hoor..
Ik was een paar cyclussen terug 20 dagen overtijd en had 4 nega testen... ben toen na een tijd dus wel gewoon ongie geworden en sindsdien doet mijn cyclus wel heel raar....zie onderschrift