Hallo allemaal, ik zal mij ook even voorstellen, mijn naam is ciska en kom uit hoogezand. ik woon samen met Daniel en onze dochter joyce van 3 jaar. ik ben 27 jr en de pc is mijn hobby. maar ook een leuke dvd of een middagje shoppen, ik heb een msn groep waar ik ook best veel te vinden ben. en heb daardoor ook al een aantal nieuwe leuke mensen leren kennen, sinds kort hebben we ook een caravan, en we gaan daar de weekenden nog heen tot 1 okt en dan vanaf april weer. wil je verders nog iets van me weten roep dan maar Kuzz ciska
Dank jullie voor jullie welkoms woorden, en idd willen wij voor een tweede gaan, er is eigelijk niemand die het weet we houden het lekker nog even stil, eigelijk denkt iedereeen dat wij 1 kindje wel prima vinden hihi Niet duzz
Welkom hier! Leuk dat je weer zwanger wil worden. Ik wil ook graag zwanger worden,ik heb al 2 kinderen van 4 en 6 jaar. Wij willen het ook een beetje geheim houden,het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn.Maar reuze spannend dus! Veel succes!