Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door maja, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja

maja Lid

17 sep 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Hallo,

Mijn naam is Maja en ik ben 25 jaar. Mijn vriend en ik hebben eerder dit jaar al besloten dat we voor kinderen wilen gaan en sinds mijn laatste ongesteldheid (26 augustus ) zijn we er serieus voor gegaan. We hebben afgelopen maand dus voor het eerst onveilig gevreeën. Ik ben zelf al een jaar met de pil gestopt dus nu is het even afwachten. Na het stoppen met de pil (vorig jaar) kreeg ik meteen mijn menstruatie. Mijn cyclus varieert van 29 tot 31 dagen. Vanaf morgen zou ik kunnen testen maar ik wacht toch maar zeker af tot maandag omdat ik dan op 31 dagen zit. Ik zou graag zo'n cyclusbanner onderaan mijn berichten zetten maar op de een of andere manier lukt dat niet.
    Ik ben erg benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren en of het uberhaupt wel lukt want daar kan je ook niet altijd vanuit gaan. Ik kan alleen maar hopen maar ik ga me er zeker niet blind op staren want dan kan het alleen maar tegen vallen. Verder vind ik het erg leuk dat zo'n site er is. En zeker voor mij is dit allemaal nieuw dus ik kan alle tips gebruiken.

Liefs Maja

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Heej Maja, welkom hier en veel succes met 'je weet wel' ;)

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Maja,

Welkom en heel veel succes met zwanger worden.

Kus Toys

4. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hee Maja,

Welkom!

Die cyclus banner werkt als volgt:

je klikt in de linker kolom op cyclus banners. daar voer je de gevraagde datum in. vervolgens wordt je doorgelinkt naar een volgende pagina. daar selecteer je de codes uit het bovenste veld met Ctrl+c toetsen.
    vervolgens ga je naar je profiel en plak je de codes met Ctrl+v in het veldje onderschrift. en dan ok.

ik hoop dat het lukt, anders hoor ik het wel

groetjes!

5. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom en succes!

6. maja

maja Lid

17 sep 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Heey Boukje,

Bedankt voor je uitleg, volgens mij is het nu gelukt. Ik ben uitgegaan van een cyclus van 30 dagen omdat het soms varieert. Bedankt voor jullie reacties en Patroes en Toys: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, echt tof voor jullie!!!

7. maja

maja Lid

17 sep 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Dank je Lizzy!
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

x Maja

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    welkom en succes

jennefer

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid