Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Tessaw, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessaw

Tessaw Lid

7 nov 2009
    21
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier heb me net geregistreerd. Als het goed ik ben ik nu in mijn 5e zwangerschapsweek van onze eerst:D van de week toen ik ongi had moeten worden testen gedaan in totaal tot nu toe 5 testen gedaan (haha hoop t zo graag) en alle 5 waren ze Dik positief:D! en toch twijfel ik, ik ben namelijk pas 2 maanden gestopt met de pil en nu al zwanger:).... toch dacht ik voor de test wel van volgens mij ben ik al zwanger want ik was al enkele dagen misselijk....

Nou ik wou graag even m'n verhaaltje kwijt omdat ik het alleen met m'n man hierover heb gehad (natuurlijk) maar voor de rest weet echt niemand iets...

Toevallig kwam toestraks m'n vaders ff langs met z'n 'nieuwe' vriendin en ze wou ons nieuwe huis zien dus ze zei zoo groot huis daar passen heel wat kinderen in. en mn vader zei nou wacht nog maar even ik hoef nog geen opa te worden:$.... nou leuk hoor als je zelf zo blij bent dat je zwanger bent.. en je vader doet zo... altijd zittie te zeiken over geld omdat tie zelf zat heeft en mijn man en ik hebben gewoon niet zoveel maar we hebben t goed een mooi huis en dan is het toch goed.....?

Iemand die me begrijpt:(??

Bij hoeveel weken vertel je normaal aan je ouders, familie en vrienden dat je zwanger bent;)??

Groetjes,

Tessaw

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Welkom en gefeliciteerd!!:)

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey Tessa,
    allereerst gefeliciteerd!!! met het wondertje in je buik en welkom hier;)
    Ik zou als ik jou was niet teveel twijfelen aan t feit of je zwanger bent omdat je net gestopt bent met de pil hoor... Ik was m zelf maar 1 keer vergeten en mn jongste wondertje is nu alweer drie maanden.
    Dat mensen niet gelijk helemaal enthousiast reageren ken ik, mn vriend en ik hebben in okt '09 wat gekregen en 6 dec had ik n posi test in mn handen dus dan kun je je de reactie's denk ik wel voorstellen.\Ik weet niet hoe jou vader verder in elkaar zit maar hier is iedereen nu helemaal gek van mn meisje hihi
    Vergeet niet lekker te genieten van je zwangerschap.
    Liefs mij

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Welkom en gefeliciteerd!

5. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!!
    Ik begrijp je helemaal hoor, dat je twijfelt over hoe of wat. Dat had ik namelijk zelf ook! Ik ben in de eerste ronde zwanger geraakt (tweede kindje) en het was ook zo ontzettend onwerkelijk en eigenlijk geloofde ik het pas toen ik de echo kreeg en daar een prachtig frummeltje op zag!!!! Dus het zal echt wel goed zitten hoor, het kan niet missen als je al verschillende positieve testen hebt!
    Mijn vader zei ook altijd dat hij nog niet klaar was om opa te worden, en ik zei dan tegen hem, dat die keuze helaas niet aan hem was:D.
    Toen mijn zoontje eenmaal geboren was, was hij helemaal in love en hij is een super trotse opa!!
    Meid, ik zou zeggen; geniet er lekker van!!!!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Van harte. Wanneer je het vertelt moet je helemaal zelf weten. De ene vertelt het meteen en de ander wacht tot ze de eerste kritieke periode van 12 weken door zijn.
    Succes.

Deel Deze Pagina