Hallo, mijn naam is Els en vorige week zondag 17 september 2006 (op mijn 25ste verjaardag) heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was positief! Mijn man en ik wouden al heel lang een kindje, maar onze financiële situatie was niet stabiel genoeg. Gelukkig is hier in de loop der tijden verandering ingekomen en besloten we een poging te doen! Bij de eerste poging was het al raak! Ik was al langer gestopt met de pil en dat is misschien wel mijn voordeel geweest. Ik weet het niet... We zijn er heel erg blij mee dat we zwanger zijn! We weten nog niet hoelang we zwanger zijn want ik heb een vrij onregelmatige cyclus. 17 oktober a.s. moet ik naar de verloskundige en dan krijg ik ook echopapieren mee voor een echo om te kijken hoever het al is. Mijn laatste menstruatie was van 12 augustus jl. dus daarvan uitgaande zou het nu ongeveer 5 weken zijn.
Ja, het gaat wel goed. Alleen last van wat krampen en ik moet voorzichtig zijn met mijn maag, maar verder nergens last van. Gisteravond was 't wel even mis, toen heb ik nog overgegeven, maar of dat van de zwangerschap komt weet ik niet eigenlijk.