Hoi allemaal, Lees al 'n tijdje mee op dit forum dus leek me tijd op me eindelijk eens te registeren! Ik ben 31 jaar, samenwonend en gebruik sinds mei 2008 geen anticonceptie meer (voorheen Mirena). Zijn dus inmiddels alweer 1,5 jaar bezig . 2,5 jaar geleden via een kijkoperatie tot de ontdekking gekomen dat ik endometriose heb, vooral bij mijn blaas en darmen. Alle onderzoeken m.b.t. zaad, samenlevingstesten e.d. hebben we allemaal al achter de rug en zijn allemaal goed. Aangezien we nu inmiddels alweer 1,5 bezig zijn heeft de gynaecoloog onlangs besloten tot nogmaals een laparascopie, deze heb ik vorige week maandag ondergaan, incl. tuba testen. Het zag er redelijk uit, eileiders waren vrij dus dit kan geen reden zijn voor de uitblijvende zwangerschap, maar wat dan wel? We hopen dat we ons wondertje nu eindelijk binnenkort mogen verwelkomen...
Hey meis, eigenlijk niet leuk dat je hier bent ( ivm uitblijven zwangerschap) maar toch welkom..... en veel leesplezier. ik hoop dat het toch gauw raak is! ik krijg ook een kijkoperatie hoe was jou ervaring?