Hallo allemaal, Volkomen onverwacht mag ik mij nu al hier komen voorstellen. Ik ben op dit moment zes weken zwanger en dat hebben mijn vriend en ik een week geleden mogen ontdekken. In feite was het onmogelijk om via de natuurlijke weg zwanger te worden aangezien mijn vriend vijf jaar geleden leukemie heeft gehad. Hij moest zware chemotherapieën ondergaan en wij waren er altijd van overtuigd dat hij onvruchtbaar zou zijn. Voor de chemotherapie heeft hij 8 buisjes sperma laten invriezen en het was ons idee om deze maand, tijdens zijn jaarlijkse controle bij de oncoloog, het balletje op te werpen over zwanger worden via IVF. Maar begin deze maand werd ik niet ongesteld. Nadat ik een week over tijd was heb ik dan toch maar een zwangerschapstest gekocht. De verassing was erg groot toen we beiden na vijf minuten wachten naar een overduidelijke paarse streep staarden! Je kunt je voorstellen dat mijn vriend en ik nogal "flabbergasted" waren. We zijn dolgelukkig met dit wonder en ik wil dan ook graag met jullie meepraten op dit forum. Dus hopelijk tot snel!