Hallo, Ik kwam terecht op dit forum door een vriendin van mij, die hier heel veel steun heeft gehad, toen zij ook zwanger wou worden, en dat is nu inmiddels dan ook gelukt. Ik heb al 2 kinderen van 15 en 12 jaar oud, maar tijdens mijn vorige relatie heb ik mij laten steriliseren., omdat dat toen echt de beste optie was. Die relatie is allang over, en nu heb ik alweer jaren een hele lieve vriend, echt een schat, een goede vriend voor mijn kids, maar ik zou dus heel graag samen met hem nog een kindje willen, hij ook, omdat hij helemaal nog geen kinderen heeft van zichzelf. Het is nu bijna 3 jaar geleden dat ik een hersteloperatie heb ondergaan. Na 1 jaar proberen werd ik nog niet zwanger, samenlevingstest gedaan, was prima, zaad ook goed, en nu moet ik een HSG laten doen, en dat zie ik dus helemaal niet zitten, hoor daar alleen maar horror verhalen over, en ook als ik hier rondkijk op het forum, wordt ik daar ook niet echt vrolijk over. Maar ik ga het gewoon doen, want hoogstwaarschijnlijk zijn mijn eileiders toch weer dicht gegaan denkt de gynecaeloog. Mijn vraag is dan ook voornamelijk, omdat ik het bijna nergens lees: Wie is ook zwanger geworden na een hersteloperatie. Heb ook al het afgelopen jaar ook niet zwanger mogen worden, omdat ik net een paar maanden geleden een zware buikoperatie heb ondergaan, maar wil nu graag de draad weer oppakken, wat ook mocht in overleg met de dokter. En wat als die eileiders wel dicht zijn, wat zouden ze dan kunnen gaan doen. Geef eerlijk toe, heb al 2 kinderen, dus eigenlijk zou ik niet moeten zeuren misschien, maar wil het nog zo graag voor 1 keer. Wie kan mij hierop een antwoord geven, alvast bedankt
allereerst welkom, helaas kan ik je bij je vraag niet helpen, maar heb wel zo af en toe wat gelezen hier op het forum over hersetloperatie en zwanger worden. als je hierlangs de zoek functie gebruikt kun en dan hersteloperatie invult kun je wel het een en ander terug vinden over dat onderwerp. suc6!
Ik Kan je geen antwoord geven, maar ik wil je wel veel succes wensen. Heel onzeker allemaal, zo te lezen, groetjes Patricia
Jeetje wat een verhaal. Ben blij dat je een lieve vriend hebt, en hoop daarom voor ju;lie dat nje snel zwanger zult worden. Zal voor jullie duimen!! het is je gegund Liefs Happy