Lang getwijfeld om lid te worden en dan uiteindelijk toch gedaan nadat ik in de Algemene voorwaarden las dat mannen hier ook welkom zijn. Mijn vrouw en ik verwachten half mei ons eerste kindje. Soms schaam ik mij wel eens als ik lees hoe lastig het is voor sommige stellen om in verwachting te raken en dat het bij ons zo gemakkelijk ging. We zijn daar uiteraard voor ons zelf heel blij mee maar toch. Ik wens iedereen met een oprechte kinderwens het allerbeste toe en dat jullie droom uit mag komen. We wilden weten wat "het" is maar helaas hield het kindje in de buik dit nog voor ons geheim. De zwangerschap verloopt gelukkig goed en is allemaal even spannend. Zelf al veel nuttige informatie gehaald van vooral de praktische topics hier. Met name het onderdeel over de babyuitzet volg ik met interesse. Omdat ik merkte dat ik zelf ook wel eens een mening had over sommige onderwerpen vandaag lid geworden. Het valt mij op dat voor aanstaande vaders er op internet nog steeds anno 2010 niet heel veel (goede) informatie te vinden is op internet.
Dankjewel, ja de mannen moeten maar eens van zich laten horen. Er wordt geregeld over je gesproken maar naar mijn mening te weinig met ze gesproken.
Welkom Seth77. Wat leuk om weer een man te verwelkomen op de site. Het is leuk om te lezen hoe mannen het gebeuren rondom zwanger zijn ervaren, omdat dat net weer een ander gezichtspunt oplevert. Ik wens jullie nog een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe. En wie weet wordt jullie buikbewoner minder verlegen en laat hij/zij zien of jullie papa en mama worden van een meisje of jongen. (Hier ook zo'n verlegen frummel die het pas bij 28 weken onthulde)
Welkom hier op het forum seth77 Wat ontzettend leuk om hier weer een man te mogen welkom heten! Wil jullie dan ook nog een heel voorspoedige zwangerschap toewensen en tevens nog een heel goed 2010!