Ook ik ben hier nieuw. Ik zit nog een beetje in de oriëntatiefase'. Ik wil heel graag aan een kindje beginnen (mijn man is zo mogelijk nog enthousiaster) ik maak me alleen (te) druk over het financiele aspect. Mijn man heeft een vast inkomen, opzich niet verkeerd, maar goed rondkomen van alleen zijn loon kunnen we niet. Ik zal dus 2 daagjes blijven werken als er eenmaal een kindje is. Momenteel ben ik werkzaam bij iemand die in mijn contract heeft gezet dat ik de komende 3 jaar niet zwanger mag worden, als dat toch gebeurt moet ik ontslag nemen. (weet t, is niet rechtsgeldig). 6 December loopt mijn contract daar af en dan wil ik er ook weg. Ben nu dus zoekende naar een baantje wat flexibel is, en dat zal vast wel goedkomen. We zullen het financieel wel rooien, de stap nemen voor een kindje is misschien een beetje eng. Ik ben nu ongesteld, en ga geen pil meer innemen Komende tijd nog even met een regenjasje doen dus Maargoed, aangenaam kennis te maken
Hai en welkom. Ook wij wilden financiele zekerheid. Dit is niet gelukt omdat ik geen vast contract kreeg. Ik vind t onzin om hier op te wachten, dan kun je dit doen tot je een ons weegt. Ik zie t na de bevalling wel weer, ondertussen solliciterend.
Daarom hebben we ook besloten er zeer binnenkort voor te gaan. Sowieso heb ik nu een aantal sollicitaties lopen, dus ik ben benieuwd.