Ha forummers! Ik ben een 27-jarige moeder van een heerlijk klein ventje. Inmiddels is Ties alweer bijna twee. In de verte hoor ik mijn eierstokken dan ook weer tingelen. Hoewel, op het moment begint het meer te lijken op het luiden van kerkklokken! We hebben nu afgesproken dat we dit jaar stoppen met de pil. Doodeng vind ik dat! Mijn leven is zo geweldig in evenwicht nu. Een lief kereltje, lekker sporten, leuk thuis en leuk op het werk.... Anderzijds lijkt het me geweldig om een wonder in mijn buik te voelen en weer een wurmpje in mijn armen te houden... Jullie begrijpen het al... een en al onzekerheid. Ik hoop dat ik mijn twijfels hier kan delen... samen met de spannende tijd die weer komen gaat!
hallo Beth welkom hier en ik hoop dat je stokjes niet lang hoeven te tingelen en dat je maar snel een wondertje in je buik mag hebben. Succes.
hoi meid! welkom hier, ik herken je verhaal zo erg dat het bijna eng is... hahaha.. mijn zoontje is ruim 2 en ik heb de zelfde kriebels en twijfels hahaha.. maar het leuke overheerst, vandaar weer gestopt met de pil.. zie je vast wel hier bij een van de nod toppics, daar kun je praten met mensen die in de zelfde maan hun nog hebben als jij! groetjes