Hoihoi, Ik ben Biccy, ik was hier in 2008 en begin 2009 actief, tot ik een mk kreeg en er een hele hoop prive omstandigheden gebeurde waardoor ik eigenlijk weinig meer actief was op internet. Nu is alles weer in rustiger vaarwater terecht gekomen, getrouwd afgelopen mei en ik dacht, laat ik hier weer komen schrijven Ik ben 30 jaar, woon in ierland en woon hier met veel plezier sinds 2005. hopelijk tot spreeks op het forum
Hoi Biccy, Welkom terug! Nog gefeliciteerd met je huwelijk! Succes met zwanger worden! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, Linda
Dank je wel Ik ben op het moment 8 wkn en 3 dgn zwanger, hopelijk blijft het dit keer goed gaan Tot spreeks!
Dank je wel ik wilde mijn bericht nog wijzigen maar dat kon niet meer, ik ben momenteel al zwanger Had ik er eerst niet bij willen zetten omdat ik het eerst nog stil wilde houden, maar na een uur op het forum te hebben rondgesnuffelt heb ik toch maar een berichtje aangemaakt waarin ik vertel dat ik zwanger ben. Niets is zo veranderlijk als een vrouw toch? hahaha