Hallo, Ik ben Dinka en ben 26 jaar oud. Maart van dit jaar ben ik gestopt met de pil, niet omdat ik perse zwanger wilde worden, maar omdat ik klaar was met al die kunstmatige hormonen in mijn lijf. Over het zwanger worden, want die kans zit er natuurlijk in als je gestopt bent met de pil, had ik zoiets van als ik zwanger wordt dan is de baby van harte welkom. Sinds ik gestopt was met de pil was ik een stuk vrolijker en blijer, daarnaast had ik ook veel meer zijn in sex. Als mooie bijkomst was ik ook nog eens 10 kg afgevallen! Het nadeel was wel dat ik nu meer last had van mijn buik en soms ook misselijkheid na mijn ei en voor mijn menstruatie en dat mijn cyclus nog neit helemaal regelmatig was (tussen 28 en 35 dagen dus ik bof nog!) Zo ook deze maand. Ik had wel last van mijn buik en was ook wel wat misselijk maar ik had er niets achter gezocht. Tot het nichtje van mijn vriend (moeder sinds februari dit jaar) zei dat je het eerste aan mensen ziet dat ze zwanger zijn doordat ze grotere borsten kregen. Barst dacht ik toen... mijn BH's waren te groot geworden en nu passen ze weer perfect. Dus toch maar een test gedaan. Vandaag twee keer positief getest. 1x met predicter en 1x met CB. volgens de CB was ik tussen de 1 en 2 weken. Dit is dus ongeveer mijn verhaal... morgen ga ik de huisarts maar bellen voor een afspraak want het is allemaal heel nieuw voor mij! Ik vind het heel leuk maar ook best wel eng!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zeker een spannende tijd! Fijn dat je je beter voelde na al die hormonen. Nu komen er volop andere hormonen aan bod Succes bij de HA en veel plezier op dit forum.
Hoi Dinka, Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, Linda
Hoi Dinka, Komt me bekend voor allemaal! Ik val ook af nu ik gestopt ben met de pil, voel me veel vrolijker ook en minder gestressed enzo, precies wat jij allemaal opnoemde! Gefeliciteerd en ben benieuwd ^_^ Ik vind het ook allemaal best eng haha! Welkom op het forum