Hallo Allemaal, Even zal ik mezelf voorstellen. Ik ben 29 jaar en mijn vriend 44 .. Mijn vriend heeft zich jaren terug laten steriliseren. Onlangs heeft hij een hersteloperatie gehad, en hoop ik zo dat we samen een liefdes baby mogen krijgen. In november mogen we zijn zaad gaan laten testen. Toch begin ik al te hopen dat er een klein zwemmertje tussen door komt. Als het goed is heb ik begin volgende week mijn eisprong, vrijdag ga ik voor het eerst een ovu test doen! Elke kans die voorbij komt gaan we ervoor. Ik hoop tips te lezen in de forum en elkaar te kunnen steunen bij de keren dat je ongewenst ongie wordt....
Welkom op dit forum en ik hoop met je mee dat jullie samen een liefdesbaby mogen krijgen! Liefs Blue Eyes
Bedankt voor jullie reacties, ben benieuwd of er meer meiden met mannen zijn die een hersteloperatie hebben gehad! Zal wel ff zoeken!
Welkom op het forum en leuk om te zien dat er meer zijn met groot leeftijdsverschil Wil je meer meiden spreken met leeftijdsverschil? kijk dan even bij http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/200794-zwanger-willen-worden-oudere-partner-kinderen.html Erg leuke groep geweest, nu veel zwanger maar je aanwezigheid wordt vast gewaardeerd! Veel plezier! en succes met deze spannende tijd!!
Dolfijn, bedankt voor je reactie! Ik ga zeker kijken en lezen op jou aangewezen forum. Ben heel benieuwd, want in mijn omgeving ben ik de enige met een 'oudere' vriend, die heeft al 2 dochters. En Gefeliciteerd met jou zwangerschap, geniet ervan!