Hallo iedereen, Dit is mijn eerste berichtje op het forum. Mijn man en ik proberen sinds januari 2010 zwanger te worden maar het lukt maar niet. Sowieso heb ik jarenlang de Diane 35 pil geslikt en vertelde mijn huisarts dat het wel even zou duren voordat er iets gaat gebeuren. Door stress met mijn werk komt het weleens voor dat ik wat later mijn periode krijg - maar nu is het wel heel laat! 9 dagen laat. En ik heb trek! Ik eet de hele dag door, heb echt de hele dag zin in snoep en koek en zoet. Dat is nieuw, dat heb ik nooit zo gehad. Ik ben gestopt met roken, caffeine en alcohol, gelukkig maar. Ook slik ik foliumzuur al vergeet ik dat weleens. Maar goed. Misschien trek ik een gehaaste conclusie. Wel me even op deze site aangemeld, ik zie nu al dat er heel veel goede tips tussen zitten. Trouwens, mijn man en ik houden verder niet bij hoe het zit met mijn cyclus en wanneer ik dan vruchtbaar ben etc. We vrijen wanneer we willen en dat is heel fijn, we hebben geen haast. Hoop ook iets van jullie te lezen! Groetjes, ElviraHappy
Bedankt Juul75 en Elvira! Ik heb nu al een aantal handige tips gekregen en het is echt heel fijn om met andere vrouwen zo eerlijk en open te kunnen kletsen. Maandag ga ik voor het eerst in mijn leven een zwangerschapstest doen. Een beetje zenuwachtig maar ik kan niet langer tegen de spanning! Liefs
Jeetje dat je het nog zolang uit kan stellen.Ik zou helemaal gek worden... Hihi heb het al als ik 2 dagen over tijd ben ! Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik niet meer precies kijk welke dag ik weer ongi moet worden en heb nu als richtlijn 1 nov gekozen. Da nog niet ongi, dan maar is gaan kijken hoeveel dagen overtijd. Succes maandag met je test. Doe je het wel als je alle tijd hebt om de uitslag op je te laten inwerken.....?
@quila bedankt voor je reactie. Ja, lang gewacht maar nee hoor: negatief. Wel balen want we proberen nu al sinds januari en dit is de eerste keer dat ik niet ong werd. Nu is de hele cyclus dus door de war. Misschien moet ik maar een keer langs de huisarts. Ik snap er in ieder geval nog weinig van! Veel geluk!
Namens bijna naamgenoot (volgens mij heb je Elvira en Be Happy samengevoegd ) WELKOM hier op dit gezellige forum! Veel succes met zwanger worden!
@ Elvira Happy Misschien is het nog te vroeg geweest om te testen!! Hoeveel dagen ben je overtijd? Grtzz