Hallo allemaal, ben in augustus, na een geweldig trouwdag, gestopt met de pil en sindsdien hier volop aan het meelezen. nu me dus maar even netjes voorstellen. had alle tijd om zwanger te worden, dacht ik! maar op het moment dat je stopt, dan wil je het ook meteen. en ik ben nu niet meer weg te slaan bij alles wat maar met baby's en zwangerschappen te maken heeft! misschien een beetje overdreven hoor, maar heb er wel ontzettend veel zin in! vind dit een ontzettend leuk forum dus heb nu de stap gezet om lekker mee te babbelen. Groetjes van Hupse!
hoi Hupse, Ik weet helemaal wat je bedoelt: nu ik eenmaal met de pil ben gestopt wil ik ook zo gauw mogelijk zwanger raken. Alleen hebben we het helaas zelf niet voor het zeggen! Welkom en heel veel succes gewenst. Groetjes Marie
Hoi Hupse welkom. Ik hoop dat je ons snel kan mededelen dat je zwanger ben, en ja geduld is een schone zaak zeggen ze, maar het wachtten duurt zo lang. Liefs Jolie
Hoi hoi, Welkom op het forum, officieel nu, hahaha.... Wij zijn ook getrouwd in augustus, wat vliegt de tijd he?! Veel succes met klussen. Groetjes, Bibu !