Hoi, Ik ben Laura en ben 25 jaar. ik ben getrouwd en heb al 1 kindje van 3 en verwacht deze zomer een tweede kindje. Zelf kom ik uit italie en ben nu 5 jaar in Nederland. Ik ben op dit forum gewezen door een goede vriendin van mij en zou het leuk vinden om wat ervaringen met jullie te delen. Tevens heeft zich ook al een groot probleem voorgedaan op het werk en zou graag jullie mening eens weten. Ik zal dit in het forum proberen te plaatsen op de juiste plek dus ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om het te lezen en mischien kunnen jullie me adviseren. Dit hoeft natuurlijk niet en dan houden we het gewoon bij lekker gezellig kletsen. Dit was mijn introductie, en ik hoop nog vele leuke dingen op dit forum te lezen. Ciao
Hoi Laura welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook toevallig me vriend is vandaag aan gekomen in italie voor zijn werk. Bevalt het een beetje hier in dit kikerlandje? Groetjes Jolie
Hoi hoi, Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Alle goeds voor de toekomst. Lieve groetjes, Bibu !