Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door vrouwtjes, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwtjes

vrouwtjes Lid

4 feb 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na veel twijfelen om me hier aan te melden ,heb ik toch de knoop door gehakken en het gedaan.
    Waarom niet?? denken jullie misschien ben bang dat ik er nu nog meer mee bezig ben terwijl ik het eigenlijk een beetje los wil laten.

Ik ben 33 jaar jaar en getrouwd en heb een zoontje die afgelopen sept 2 is geworden.
    Een ontzettend lief mannetje mijn allesie en ook wij zouden heeeel graag een tweede kindje krijgen ,maar helaas na ruim 1 jaar proberen nog niet gelukt .
    3mnd terug een miskraam gehad en nu blijven we het proberen ,maar ben natuurlijk oooo zo ongeduldig hahahahah.

Ben nu met ovulatietesten begonnen en hoop dat we zo ooit nog een wondertje mogen krijgen.

Verder probeer ik het van me af tezetten en me op andere dingen te focussen ,maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.
    Kortom een heel verhaal lijkt me leuk al jullie verhalen en ervaringen te lezen.

2. allie

allie Lid

4 feb 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes met zwanger worden! als je weet wanneer je ovuleert maakt het wel een stuk makkelijker ;) hopelijk lukt het snel!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    heel veel succes met zwanger worden.

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Welkom, en heel veel succes in jullie reis voor het krijgen voor een 2e.

Deel Deze Pagina