Voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door 1234, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1234

    1234 Niet meer actief

    Hoi!

    Aangezien zwangerschapspagina 2 jaar mijn lust en mijn leven was, heb ik besloten om toch weer een account aan te maken, zodat ik op de luchtige dingen in bijvoorbeeld de Lounge mee kan kletsen. Ik begin het namelijk toch wel te missen. En alleen meelezen en niks kunnen schrijven is ook wel erg saai...

    Ik zal me even voorstellen: ik was voorheen 'Waardevol' hier op het forum. Zoals de meesten vast hebben meegekregen, is dat de baby in mijn buik bij een zwangerschap met 33 weken en 4 dagen plotseling is overleden, van het één op het andere moment. De dag ervoor hadden we nog een goede echo gehad, alles was altijd prima in orde met de baby. En toen kregen we ineens het keiharde bericht dat er geen hartje meer te zien en te horen was, nadat ik aan de bel had getrokken dat ik de baby een poos al niet gevoeld had. Dit was op 19 januari. Op 24 januari kwam onze mooie dochter L. ter wereld en op 31 januari j.l. hebben we haar begraven.

    Nu zitten we met een hoop verdriet en hebben we nog een hoop te verwerken.

    De kinderwens blijft! Ik hoop dat het ons dit jaar weer gegund mag zijn om zwanger te raken, en nog belangrijker: dat dan wel alles goed zal gaan. Want het lijkt me wel heel spannend om weer zwanger te zijn.

    Ik hoop ook een beetje in contact te komen hier met lotgenoten.

    Ik heb gekozen voor de naam L4ever, omdat L de beginletter is van de naam van onze dochter. En dat ze voor altijd in ons hart zal blijven. We zullen haar nooit vergeten!

    Liefs L4ever!
     
  2. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #2 pcootje, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    Welkom terug meid, Respect!!!
    Ik heb je gemist mn lieve forum vriendinnnetje!
     
  3. mellepel25

    mellepel25 Actief lid

    30 apr 2010
    398
    1
    18
    ik hoop dat je door hier mee te kletsen weer wat lichtpuntjes in je dag hebt! ik vind je ongelooflijk sterk en ik hoop met jullie mee dat jullie dit jaar nog een keer zwanger mogen raken en dan eind dit jaar of begin volgend jaar een zusje of broertje voor jullie meisje in jullie armen mogen sluiten!
     
  4. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Welkom terug meid
     
  5. 1234

    1234 Niet meer actief

    Bedankt dames!

    Ik snap er ook niks van dat ik zo sterk ben. Ik dacht dat na zo'n gebeuren je hele wereld in elkaar stort. Maar ik zie gelukkig nog de lichtpuntjes van het leven.

    En zoals nu zit ik heel nuchter dit te typen, terwijl ik op een ander moment ineens in huilen kan uitbarsten. Het is heel raar om ineens een lege buik te hebben en een baby in een grafje. Het is nog steeds moeilijk te bevatten allemaal!
     
  6. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Welkom terug meid!
     
  7. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Welkom terug!
     
  8. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Is ook niet voor te stellen meid, net wat je zegt denk je dat alles ophoud en dat je na zo'n groot verlies niet meer verder kunt, maar op de 1 of andere manier is de mens een ontzettend sterk wezen en vind het de kracht om door te gaan..... natuurlijk met je huilmomenten en dat MAG!!! Rouwen ken geen tijd en kent zn ups en downs....daar zijn gelukkig geen regels voor!
     
  9. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Super dat je terug bent meis!
    Vind het echt knap hoe je met alles om gaat.. maar voel je zeker niet verplicht om sterk te zijn.. Verdriet slijt niet, je leert er hooguit mee om te gaan.. en daarvoor heb je tijd nodig.. heel veel tijd..

    Ik hoop en bid dat jullie op jullie tijd weer in verwachting mogen zijn van een brusje voor deze mooie lieve meid..

    Heel veel sterkte met alles, en je weet dat je op ZP alles kwijt kunt!

    KNUF!
     
  10. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Jemig, Wat een klap moet dat zijn geweest! Ik zit hier met tranen in mijn ogen... Heel knap hoe je erover praat, en ik hoop met heel mijn hart, dat het allemaal gaat zoals je graag zou willen..
    Heel veel succes, en sterkte....
    xxxx
     
  11. 1234

    1234 Niet meer actief

    Ik weet het idd, dat huilen mag en dat er gerouwd mag worden. Het is ook eigenlijk allemaal nog zo vers. Het is nog maar 16 dagen geleden dat we te horen kregen dat het kindje in de buik overleden was. Onwerkelijk nog steeds.

    Hebben jullie trouwens mijn avatar gezien? De hand van mijn man, mijzelf en ons meisje. We hebben hele mooie foto's gekregen van "Make a memory". Ben blij dat we dat gedaan hebben. En we hebben sowieso een hoop mooie herinneringen aan onze dochter. Foto's, handafdrukjes, voetafdrukjes, plukje haar en ik heb haar een paar keer vastgehouden en aan haar gevoeld. Ben blij dat ik dat nog heb kunnen doen.

    Maar ik zal de eerste tijd denk ik nog niet te vinden zijn in de zwangerschapstopics. Maar dat is natuurlijk ook logisch.
     
  12. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    Hoi meis,
    Ik zat net al te kijken naar je avatar echt prachtig!! en wat fijn dat je haar nog hebt kunnen vasthouden en tastbare herrineringen hebt.

    Tuurlijk is het logisch dat je nog niet in de zwangerschapstopics te vinden bent. Neem je tijd, en rouwen mag zeker!

    knuffel
     
  13. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat handje...

    Krijg er tranen van in mn ogen.

    Welkom terug meid.
     
  14. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Super je avatar! Blij dat jullie dat allemaal hebben kunnen en mogen doen!

    Neem je tijd en meld je waar jij wilt.. niets is verplicht!!
     
  15. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mooie avatar. En welkom terug. Misschien ook wel goed, zo met een nieuwe naam... Een schone lei en alles.
    Veel sterkte met jullie verdriet.
     
  16. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat een mooie avatar.
    Welkom terug, ik heb veel aan je gedacht, al ken ik je verder niet.
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heeeel erg welkom terug!
    Er is ontzettend veel aan jullie gedacht! Wat een ontzettend moeilijke periode zeg...pffff

    Hoe gaat het met je man?

    Hoe heb je de steun van je omgeving (familie, vrienden, collega's) ervaren?
    Heb je de uitvaart precies volgens wens kunnen doen of zat je daarvoor eigenlijk nog te veel in een roes...?

    Ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies. Knap dat je zo sterk en positief bent!

    De foto (avatar) is echt ontzettend ontroerend zeg! Prachtig. Dat je dit allemaal nog aan herinneringen kan hebben he!
    Het zal natuurlijk moeilijk blijven, maar dit soort dingen maken sommige momenten misschien wel iets lichter.

    Elmo
     
  18. Eltime

    Eltime Actief lid

    17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug!
     
  19. Dora en Boots

    Dora en Boots Niet meer actief

    Fijn dat je weer terug bent.:)
    Prachtige foto van jullie handen.Is make a memory speciaal hiervoor bedoeld? Heb hier jammer genoeg nooit wat vanaf geweten bij de geboorte van ons eerste kindje*
     
  20. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he meid welkom terug!!!!!!!!
    veel sterkte!!!
    prachtige foto's
     

Deel Deze Pagina