Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en vind dit wel een heel leuk forum Begin november ben ik gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus duurde 26 dagen. Op dit moment zit ik in de tweede cyclus. En morgen zou ik moeten zien. Ik hoop dat het niet zo is, maar ik heb het gevoel dat het door gaat zetten groetjes, Moudje
Welkom Moudje, ik hoop voor je dat ze weg blijven, en dat je nog dit jaar een positieve test heb. Groetjes Jolie
Welkom hier en veel plezier... Veel suc6 met zwanger worden ennuh pas op... het is erg verslavend hier!
Hoi hoi, Welkom op het forum en wie weet dit jaar nog een positieve test, ik duim voor je. Liefs, Bibu !
Hoi hoi, Ook ik ben hier nieuw, na al even te hebben meegelezen. Moet morgen ongesteld worden... Spannend! Ik heb niet heel veel haast met zwanger worden, ben nog jong en ga nergens vanuit. Al is het nu toch wel gaan kriebelen... maar dat lees ik hier wel meer . Ben 22 jaar, werk in de zorg en ben in november met de pil gestopt na steeds gedoe daarmee. En dat het verslavend is hier... dat had ik ontdekt