ovulatietests

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Koosje, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha allemaal,
    Net aangemeld en wat van jullie berichtjes gelezen....ik heb ook een vraag aan jullie: eind september hebben mijn vriend en ik een miskraam gehad van ons eerste kindje en na veel tranen zijn we nu voor de 4e maand weer aan het proberen zwanger te worden. De eerste keer lukte het meteen de eerste maand, nu duurt het dus wat langer maar nog steeds acceptabel....al duren die maanden wel errug lang :(
    Deze maand ben ik met ovulatietests bezig omdat mijn menstruatie onregelmatig is, de vorige maand op dag 25, daarvoor 2 keer 28 dagen...ik ging dus voor het eerst ovulatietesten op dag 8. Er kwam een vet roze controlestreepje en een duidelijk lichter test-streepje. Niets aan de hand: eisprong zat er dus aan te komen dachten wij. Op dag 9 was het streepje alleen nauwelijks meer zichtbaar en op dag 10, en vandaag op dag 11 helemaal geen streepje meer! Ik denk nu dat ik mijn eisprong ineens op dag 7 gehad heb en dus een cyclus van 21 dagen...we hebben op dag 8, 's0avonds geklust dus het zou nog kunnen....maar heeft iemand wel eens meegemaakt dat ook na de eisprong er nog een licht teststreepje zichtbaar was...ik hoor altijd dat het test-streepje na de eisprong meteen weg is.......ik hoop natuurlijk nu dat de echte eisprong nog komt..........
    Groet,
    Koosje

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hoi,

Ik heb maar 1 keer een ovulatietest gedaan en die werkte iets anders dan de jouwe. Ik kreeg een leek rondje als er geen eisprong aankwam en op het moment dat de eisprong 24 tot 48 uur weg was, kreeg ik een smiley. Dat is dan dus de dag dat er druk geklust moet worden! De dag erna had ik nog steeds een smiley en de derde dag was'ie weg. Bij mij hefet het gewerkt, want ik was die ronde meteen zwanger.

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha,
    welke ovulatietest gebruikte jij? Ik vind namelijk dat gedoe met die streepjes, lichter/donkerder vrij onduidelijk.....die smiley's spreken mij wel aan....gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap, heerlijk! Groet, Koosje

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zal even voor je zoeken op het inet. Ik heb geen namelijk idee van welk merk het was. Ik heb de test trouwens gekocht bij de DA. Edit: gevonden. Je moet de digitale van clearblue hebben.

Ik heb ook de digitale zwangerschapstest van CB gebruikt en die ik ook veel duidelijker dan al die tests waarbij je twijfeld of je nu wel of geen stip of streepje ziet. Er staat gewoon zwanger og niet zwanger...

Heel veel succes met het klussen he? Ik hoop dat het snel lukt. :)

Deel Deze Pagina