hoi meiden, mijn naam is Romy, ik kom uit belgie ! ik heb deze site 2 dagen geleden ontdekt en ben niet meer voor de pc weg te slaan ... echt leuke dingen, weetjes, ... te lezen ! tja, natuurlijk het lange wachten bij velen is minder leuk ! zelf zijn we nu aan ronde 2 bezig! begin november gestopt met de pil! vind het zo spannend allemaal ... maja zal er nog maar niet op hopen hé ! vele groetjes, romy
Hoi romy,welkom! Zelf ben ik ook begin nov gestopt en deze site is erg verslavend! Kasn het niet laten om elke dag wel even hier te kijken. Gr linda
Welkom en veel succes met zwanger worden. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Liefs Hummel.
hoi hoi, vind het zooooo spannend !!! morgen moeten ze komen ... nee, niet komen! hihi .. bedankt voor de verwelkoming ! groetjes, romy
Spannend hoor, ik hoop dat ze weg blijven. We horen het wel van je als je een positieve test in je handen heb, succes.
hoi hoi, vandaag kan ik testen, maar denk dat het niet nodig zal zijn .. ik voel dat het rode leger in aantocht is ! succes bij alle anderen ! groetjes, romy
hey lieve dames, raar hoor, maar ik heb mijn maanstonden nog niet ! gisteren heb ik hele dag het gevoel gehad dat ze zouden komen .. vandaag met momenten last van buikpijn en rugpijn. ik ga wachten tot zondag en als ze er dan niet zijn dan test ik gewoon ! groetjes en fijn weekend voor iedereen ! romy