Nieuwwww

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Barb, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw hier en mijn eierstokken rammelen al een hele tijd. Mijn vriend wil eigenlijk nog wachten maar weet dat het mij veel moeite kost. We hebben afgesproken dat ik december/begin januari stop met de pil. Hij vind het eigenlijk prima zo met z'n tweeen maar is ook wel beetje nieuwsgierig naar een kleintje dat rond loopt van hem en mij. Ik denk dat als ik tegen die tijd idd zwanger ben dat hij wel helemaal om is. Dat is tenminste wat ik veel heb gelezen op het internet van andere vrouwen/meiden.

Verder woon ik in de randstad dicht bij de kust van N-H, ben 30 jaar (voel me géén 30!!)
    Ik hoop dat ik op deze site mijn tijd kan doden want ik ben wel erg nieuwgierig. Op mijn iphone heb ik ook al een app die mijn cyclus bij houdt erg handig.

Nou dit ben ik dus in het kort.

Liefs Barb

2. me83

me83 Niet meer actief

hoi barb.. welkom op het forum.. hopelijk vind je een leuk topic waar je leuke meiden leert kennen en lekker kan kletsen.. hopelijk is je man snel om en kan je zwanger worden!!

3. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor het welkom heten.
    Ik hoop begin 2012 zwanger te kunnen worden maar moet ik dan nu al stoppen met de pil of is december 2011 ook goed? Weet jij dat misschien?

Liefs Barb

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    welkom op de site barb...
    wanneer je moet stoppen met de pil als je begin 2012 zwanger wil zijn kan niemand je zeggen... de 1 is de eerste ronde zwanger, de ander na 2 jaar (of vele jaren later) nog niet..
    ik hoop dat je meer info uit het forum kunt halen en je vriend snel om is ;)

Deel Deze Pagina