Hallo Allemaal, Ook ik zal me voorstellen. Ben de laatste tijd regelmatig even aan het neuzen op jullie site. Erg leuk! Ik ben 31 jaar en mama van een (ééneiige) tweeling jongens (3 jaar). Sinds september hebben mijn man en ik besloten om te proberen nog een keertje zwanger te worden. De vorige keer was het in één keer raak! Sinds 3 november is mijn spiraal verwijderd en zijn dus "druk" doende om een broertje/zusje voor onze mannen te krijgen Mijn echte naam houd ik voor nu geheim, heb geleerd dat de wereld klein is en voor de buitenwereld houden we het tot "het" gelukt is lekker geheim
wie weet! Ken wel iemand met 2x een ééneiige tweeling. Maar dat is wel heel bijzonder hoor! Een ééneiige tweeling is al gecompliceerd en dan twee keer? Dat geluk heb ik nooit.
Tja... wij gingen er de eerste keer niet speciaal voor, had er zelfs nooit bij stil gestaan dat ons dit zou kunnen overkomen. We dachten met zo'n 9 week in zwangerschap met ons 3-en naar Thailand te gaan Bij de eerste echo (5 week i.v.m reis Thailand een termijn bepaling) zag de verloskundige één vochtblaasje, één kindje dus. De 2e keer stond haar collega dus mooi raar te kijken toen ze in eens twee kindjes zag zitten. Zag het meteen en moest enorm lachen. 2 kindjes... het heeft absoluut zijn charme. De mannen komen altijd voor elkaar op, spelen samen en vechten natuurlijk ook als echte broers, maar jutte elkaar ook op. Leren van elkaar en zijn elkaars beste maatje, bijna verlengstuk te noemen.