Hallo Iedereen! Ik wou mij even voorstellen, ik ben Mieke 27 jaar heb samen met mijn vriend 2 kids, Ik heb een zoontje van vijf en mijn vriend een dochtertje van 3. Beide werden we alleenstaande ouders toen onze kids 1,5 jaar waren. Ik heb grotendeels alleen voor mijn zoontje gezorgd omdat zijn vader heel erg veel werkt en mijn vriend heeft een soort van co ouderschap. bijna twee jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen en vanaf die tijd was het eigenlijk al dikke mik, omdat we beide kids hadden een een grote rugzak droegen besloten we het rustig aan te doen, we werden best friends. We deelden echt alles tot dat we er niet meer om heen konden en inzagen dat we toch veel meer voor elkaar voelden (wat natuurlijk al lang duidelijk was bij iedereen om ons heen en stiekem toch ook wel bij ons zelf.) Ik moet je zeggen dat ik het geluk helemaal weer terug gevonden heb en ben er zelfs van overtuigd dat ik ooit wel weer in het huwelijksbootje zal stappen, waar ik voorheen mijn twijfels over had. =) Ook was het bij ons beide duidelijk dat we een grote kinderwens hebben, we hebben hier van het begin af aan ook al over gehad. twee maand geleden was ik iets over tijd en we dachten dat ik ondanks de pil misschien zwanger was, het was dus niet zo, maar vanaf dat moment vonden we het ook beide jammer dat het niet zo was, samen hebben we besloten om vorige maand met de pil te stoppen. Ik werd 13 sept nog netjes ongesteld en daarna dus nooit weer, ik heb maandag mijn eerste test gedaan en wat denk je? zwanger! ik kan het nog steeds niet geloven, in middels drie testen gedaan en alle drie positief! Het is natuurlijk allemaal heel erg pril en mijn omgeving weet het natuurlijk nog niet, maar wij zijn dol gelukkig en gelukkig hebben we een forum waar je wel lekker gezellig kan kletsen over je prille zwangerschap! Als jullie verder nog vragen hebt hoor ik het wel.... (het is inmiddels al een heel verhaal )
fijn dat je het geluk weer gevonden hebt en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap super !!!! geniet ervan gr