hallo allemaal ik ben natasjah en 23 jaar. Een tijdje was er al een kinderwens bij mij, maar mijn vriend (28) was er nog niet klaar voor. Nu vanaf begin deze maand hebben we samen besloten te stoppen met de pil. De vreugde is bij ons zeer groot. Het lijkt me leuk om de ervaringen die we hebben met jullie te delen, uiteraad kijk ik ook uit naar jullie verhalen tot snel
hallo natasjah, heel veel geluk & succes komende periode , en we hopen maar dat het snel raak is! Wel toevallig, ik heb hetzelfde verhaal, al een tijd lang een kinderwens, maar vriendlief wou niet, en vanaf deze maand wel! Veel succes!!
hallo babyxbutterfly dat is grappig! hoelang heeft het bij jouw geduurt voordat vriendlief (grappig dat woord gebruikt ik ook vaak!) ook de stap durfte te zetten?? jij uiteraad ook su6
Ik denk een klein jaartje, anderhalf jaar toch wel. Hij wou eerst zekerheid hebben voor een eigen woning , en die hebben we nu dus vandaar dat hij nu de stap maakt. Maar als het aan mij lag , had ik liever dat die die stap eerder maakte haha , maar kan hem ook heel goed begrijpen dus !
zekerheid... ja dat was bij de mijne ook..hahaha alleen dat ivm een contract. Waarom willen mannen altijd zekerheid? het leven zit vol risico"s toch
Welkom! Ik ben ook 23 en wij zitten nu in ronde 1! Heeeel spannend allemaal. Manlief wilde het liever gister dan vandaag, maar nu ik ook overstag hihi! Succes!!!!
Hallo Natasja, Ik heb mij ook vandaag aangemeld. Wij hebben er ook erg lang over nagedacht! en nu is de tijd hopelijk ook voor ons! Wij zitten dus ook in ronde 1 en vind het erg leuk om ervaringen te delen. Laat me horen hoe het verloop is!
leuk om te lezen hier ook hetzelfde ongeveer mijn vriend is ouder en heeft al 2 kinderen en had zoiets van tja ik ben al zolang uit de luiers.. maar nu hebben we een dochter van 14 wkn en hij is zo trots... en het was in 1x raak... dus hoop dat het bij je ook zo snel mag zijn.. succes