hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Anipat, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anipat

Anipat Nieuw lid

29 nov 2011
    1
    0
    0
    Kapster
    Capelle aan den Ijss
    hoi allemaal
    Ik ben Anita ik ben 26 jaar en ik heb altijd geroepen voor mij geen kinderen! Dit voornamelijk omdat een zwangerschap bij heel veel angst inboezemt.
    7,5 jaar geleden ben ik mijn vriend tegengekomen en die is precies het tegenovergestelde. Na dag 1 zei hij al ik kan niet wachten tot we kindjes hebben. Dat is voor mij wel even slikken geweest. We wonen nu bijna 5 jaar samen en om ons heen zien we steeds meer zwangerschappen en mooie kindjes op de wereld komen.
    Dus sinds 2 jaar zeg ik misschien dat ik toch ooit wel een kindje wil.

2 dagen geleden heb ik besloten dat ik per januari ga stoppen met de pil. Je kan je voorstellen dat toen ik dat tegen mijn vriend zei hij een gat in de lucht sprong haha.
    Nu is het ze dat ik dus nog nooit info op gaan zoeken over zwanger worden en hoe dat het beste kan en waar je rekening mee moet houden. Ik hoop dat ik hier de info en tips kan vinden die ik zoek.
    Sommige dingen die ik hier lees daar snap ik echt niets van zoals hcg waarde, hoe werkt een ovutest in godsnaam en zo nog meer dingen dus als iemand me daarmee wil helpen graag.

Ik wil iedereeen ggraag veel geluk en sterkte toewensen

xxx Anita

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Welkom op het forum en veel leesplezier!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom ;)

Deel Deze Pagina