ik kwam er achter dat ik zwanger was ongeveer een week geleden. Ik had dit nooit verwacht. Maak mij erge zorgen. volgens de berekening zou ik 9 weken zwanger zijn. De zorgen die ik heb zijn ontstaan door mijn levenswijze voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik gewoon wiet gerookt. nu heb ik morgen de intake bij de verloskunde en op 8 dec. de eerste termijn echo. IK WEET MIJ GEEN RAAD. met de Angelsounds kan ik niets horen maar hij meet wel activiteit. 147-156 slagen lijkt het..HELP ME
De angelsound kan nog wat vroeg zijn. Ik zou het allemaal even met de vk bespreken Gefeliciteerd met je zwangerschap
Bedankt voor je reactie... heb net weer de test gedaan, werd ook meteen weer een plus. maar goed ik ben gewoon zo zenuwachtig of het hartje wel of niet klopt.. het is allemaal heel anders in gevoel als bij me eerste kindje..het is nu ook niet "gepland"om zo maar te zeggen, maar ik wil het ZO graag nu.....
heb net de afspraak gehad. heb alles verteld. ook mijn angst. mag nu morgen bellen voor eerdere termijn echo..gelukkig, morgen ook al me bloed testen etc..heb weer wat hoop