Ik wou me om te beginnen even voorstellen, ik ben shirley 24 jaar. Ben nu prescies 19 weken zwanger en 1 dag. Ik vind het erg leuk om met andere vrouwen te praten er over, vandaar dat ik me heb aangemeld xxx shirley
Gefeliciteerd!! En natuurlijk welkom Het is hier idd erg leuk!! En der zijn erg veel leuke mama's en toekomstige mama's die je advies kunnen geven enz. Succes!
dank je wel, ja merk ook dat we allemaal rond dezelfde periode zwanger zijn. Ik ben 3 juli uitgerekend Nog eventjes dus groetjes shirley
3 juli! Ja dat schiet op ja! Ik ga voor de 10 Juni haha en dat komt ook al steeds dichterbij. Hoe dichter het bijkomt word ik wel zenuwachtiger maar tis wel heeeeel spannend! Hoe staatie ervoor met het voelen van de kleine enz?! Voel je het al? Veel ziek geweest?
Ja ik voel het al zeker, vooral rond soapie tijd is hij erg druk hoor Alleen ja geduld hebben, daar heb ik af en toe last van. Het liefst zou ik hem vandaag al in me armpies hebben,maar goed ik zit bijna op de helft dus. (nog een weekie) liefs shir