Hallo, Ben hier even om jullie mening te vragen. Ik vermoed zelf dat ik zwanger ben, maar ik kan pas de 5e testen. Dit zijn mijn symptomen; -Steken in m'n lies (voornamelijk links) -zeurend gevoel in m'n onderbuik -pukkeltjes op m'n rug -diarree (sorry -een hele droge huid (gezicht en handen) -En heb een zwanger gevoel, weet niet hoe ik dit moet omschrijven..... Ben benieuwd wat jullie ervan denken...? Groetjes Mientje84
Het zou kunnen meid. Bij kruidvat kun je 2 testen voor 5 euro kopen die heel gevoelig zijn Veel succes, hoop voor je dat het raak is. Al kan een lichaam je helaas goed voor de gek houden..
4 dgn, dus zou nu evt kunnen en je koopt 2 testen in een verpakking dus mocht ie negatief zijn kun je de andere test 2 dgn later doen.
Welkom op t forum en veel kletsplezier Over je klachten... je lichaam kan je flink voor de gek houden (dat heb ik wel odnervonden in de afgelopen ruim 2,5 jaar) Ik duim voor je dat t snel raak mag zijn!
Allereerst welkom ! & ik zou gewoon een testje wagen, dan weet je het zeker Succes met testen als je dat gaat doen...