Goedemorgen allemaal, Wij zijn een stel van 31 jaar (nou ja ik word a.s. zaterdag 31 ) en zijn sinds september 2011 aan het "oefenen" De eerste maanden hebben we gewoon sex gehad wanneer we zin hadden, omdat we er niet te veel druk op wilde leggen. Afgelopen maand hebben we voor het eerst echt met ovulatie testen gewerkt. Is het echt zo dat je maar 2 a 3 vruchtbare dagen hebt in een maand?? Zo kun je toch bijna ommogelijk spontaan zwanger worden?? Ik kijk er erg naar uit om alle verhalen hier te lezen!! Het is echt een leuke site. Het lukt me alleen niet om de foto te veranderen. Dit lijkt wel zo, maar als ik een bericht heb geplaatst blijf ik het vraagteken houden. En hoe kan ik bericht krijgen als iemand gereageerd heeft op een bericht.Wie kan mij hierbij helpen? Liefs MaNi
Welkom en succes met zwanger worden. Het is idd zo dat een eitje na de eisprong maar 24 uur blijft leven. Maar een paar dagen voor de eisprong zal je merken dat je wat vruchtbaarslijm (lijkt op rauw eiwit) verliest. Hierin kunnen zaadje prima overleven en kunnen wel tot 72 uur blijven zwemmen. Vandaar de 3 dagen. Je kan onder onderwerp tools abonneren op een onderwerp en dan krijg je een email als er gereageerd wordt
Welcome! Je moet niet alleen een profielafbeelding invullen,maar ook je avatar! Da's je plaatje die bij je bericht komt! Veel geluk!