Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mamavanjailyn, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjailyn

3 mrt 2012
    8
    0
    0
    Ik ben Brigitte, 29 jaar en mama van een prachtige dochter van bijna 4, getrouwd en woonachtig in zoetermeer.

Vorig jaar mei kwamen we er achter dat ik zwanger was van ons tweede wondertje. Helaas liep dit met 8 weken zwangerschap uit op een miskraam.

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik voor de derde keer in verwachting ben! Ik ben heeel erg blij maar ook wel bang. Bang dat het weer misgaat :( maar hopelijk gaat alles gewoon goed en mogen we in november ons kindje in de armen sluiten. :)

Voor mn miskraam had ik een cyclus van 33 dagen, na mn miskraam werdt dat 28 vervolgens na een paar maanden 26 en nu de laatste 2 maanden 25 dagen.

Vandaag zit ik op dag 24 van mijn cyclus en Ik ben dus nog maar heel pril zwanger, slechts 3 weken en 3 dagen. Heb vandaag een kruidvat test gedaan en die gaf binnen 3 minuten een streepje aan vervolgens nog een CB digitaal en die gaf de woorden aan waar ik niet omheen kon ZWANGER!!!

Ik hoop jullie dus de komende 9 maanden en daarna lekker te kunnen blijven pesten met mn verhaaltjes en natuurlijk lekker mee te kletsen met die van jullie.

Groetjes Brigitte

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Hopelojk blijft het deze keer goed gaan.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    van harte gefeliciteerd en welkom!
    Ik duim voor een gezonde zwangerschap en kindje!!

4. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Welkom en gefeliciteerd!
    Ik duim mee met jullie!

Deel Deze Pagina