even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by minieme1984, May 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minieme1984

May 13, 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    Hoi dames,

Ik ben Linda, 27 jaar en ga over 6 weken trouwen. Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis en weet al heel lang dat ik kinderen wil. Het onderwerp zwangere/barende/kraamvrouwen bevatte mede met het onderwerp chirurgie (waar ik nu werk) de hoogste punten op mn diploma. :p
    Mn partner wil ook graag kinderen, en het leek me leuk om al aangeteld te zijn voor we gaan trouwen. Dus al veel gelezen op dit forum en voor de kerst gestopt met de pil. Inmiddels is dit de 2e ronde dat we het proberen en is het raak.
    Ik bemerkte al een week wat symptomen (moeheid, pijnlijke borsten, licht menstruatiegevoel en lichte steken, ineens een lichte bruine streep tussen mn navel en schaambeen (dit terwijl dit vaak pas in het 2 trimester komt als je er gevoelig voor bent).
    Na 3 positieve (maar een lichte streep), ging ik 2 dagen later nog eens testen en toen was het streepje donkerder en ik en mn partner konden het nog niet geloven. Toch maar een clearblue met indicator gehaald en daar kwam binnen 1 min al dat ik zwanger was en dat het al tussen de 4 en 5 weken is.
    We zijn erg benieuwd hoe het gaat verlopen, en ben erg benieuwd naar de ervaringen van de vrouwen op dit forum die net zo ver zijn.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Geniet straks ook van de huwelijksdag ;)

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd

Share This Page