Hallo allemaal, Ik ben Suus, 27 jaar en woon in Noord-Holland. Begin november is mijn Mirena eruit gehaald en ben nu al 6 weken en 5 dagen zwanger. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik heb al een meisje van 2 jaar en 2 maanden. Ze vind het allemaal erg spannend de "baby"in mamma's buik. Ze geeft elke keer kusjes op m'n buik. Maar dat probeert ze dus ook als er andere mensen bij zijn. (het is nog niet bekend) Dan wimpel ik het maar weg met de smoes dat er geen baby in de buurt is... Ik moet maandag naar de gynaecoloog voor een echo omdat ik van de week wat bruinverlies had. Als alles dus goed is ben ik op 8 oktober uitgerekend. Iedereen succes met z'n (toekomstige) zwangerschap en/of kids. Groetjes Suus
Suc6 bij de gyn en van harte welkom hier. Wat leuk, dat je kleine meid al zo meeleeft! 8 oktober uitgerekend, grappig, dan ben ik jarig. Een goede dag hoor!
Hallo Allemaal, Allemaal onwijs bedankt voor jullie leuke berichtjes. Ik ben vandaag dus naar de gynaecoloog geweest, en alles was gelukkig goed! Op de echo was de kleine uk nog maar 1,8 millimeter! (wat kan een mens toch al beroerd zijn van zo'n klein ieniemienie mensje in je buik) Dat is overigens prima voor de zwangerschapsduur. Kortom, alles is goed. Een hele geruststelling. De volgende echo heb ik met 13 weken. (3 april) Groetjes Suus